Тендер на услуги по закупу и монтажу рекламно-облицовочной продукции | Sinooil.kz
Тендер на услуги по закупу и монтажу рекламно-облицовочной продукции
Срок подачи: 21 мая 2024
Головной офис

Қайырлы күн!

Тендер атауы:

Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, С.Жиенбаев көшесі, №131 «В» және «Г» мекенжайында орналасқан жұмыс істеп тұрған №9 стационарлық жанар-жағармай құю стансасының сыртқы қаптамасына арналған жарнамалық және қаптау бұйымдарын сатып алу және орнату бойынша қызметтерге тендер.

Хабарландыру мәтіні:.

        1. Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, С.Жиенбаев көшесі, №131 «В» және «Г» мекенжайында орналасқан жұмыс істеп тұрған №9 стационарлық жанар-жағармай құю стансасының сыртқы қаптамасына арналған жарнамалық және қаптау бұйымдарын сатып алу және орнату бойынша сатушыны анықтау үшін тендер жариялайды.

2. Мүдделі ұйымдардан тендерге қатысуға өтінімдер және ақпапарт парақтары ( үлгілері қосымшада):

-2024 жылдың   21 мамыр   сағат 16.00-ге дейін (Астана уақыты бойынша) Алматы қаласы, Мұратбаев көшесі, 147, 208-кабинет мекенжайы бойынша немесе almagul@ sinoil.kz электрондық поштасы арқылы қабылданады.

Қатысушылар үшін міндетті критерийлер:

- ҚҚС төлеуші ​​болу;

- Алдын ала төлемсіз жұмысқа кірісу мүмкіндігі;

  Міндетті түрде! Өтініммен бірге Тендерге қатысушылардың құрылтайшылық, заңды құжаттарының көшірмелері және қаржылық құжаттары (2021-2023 жылға) ашық нысанда немесе almagul@sinooil.kz электрондық поштасы арқылы қабылданады.

Жобалық құжаттама және тендерге қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі мүдделі ұйымдардан келіп түскен өтінімдер негізінде қатысушыларға беріледі.

Назар аударыңыз!!! Тендерлік құжаттаманы және қатысушылардың коммерциялық ұсыныстары (КҰ үлгісі қосымшада) бар мөрленген конверттерді қабылдау 2024 жылдың  27 мамыр   сағат 16-00 дейін жүзеге асырылады.

3. Коммерциялық ұсыныста:

- ҚҚС есебімен теңгедегі өнімнің құны;
- Өндіріс уақытын көрсетіңіз;
- жеткізу және орнату құны;
- жеткізу және орнату уақытын көрсетіңіз;
- төлем нысаны мен шарттары;
- жұмыс аяқталғаннан кейінгі кепілдік мерзімі;
- алдын ала төлеу қарастырылған жағдайда, мүлікті бағалаумен банктік кепілдік немесе кепіл шарты.
- материалдардың егжей-тегжейлі сипаттамасы;
- Коммерциялық ұсыныстың күні және ұйым басшысының қолы.

4. Заңды құжаттар:

• Тендерге қатысу үшін құжаттарды тапсыру күнімен берілген egov-та тіркелген заңды тұлғаның, филиалдың немесе өкілдіктің анықтамасы.

• заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (нотариалды куәландырылған көшірмесі, немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);

• ҚҚС бойынша тіркеу туралы куәлік (бар болса) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Жарғы (коммерциялық құпия емес) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Тендерлік тапсырманы орындау үшін қажетті лицензиялардың (куәлік, рұқсат және т.б.) көшірмесі (заңды тұлғаның мөрімен);

• қатысушылардың жалпы жиналысының хаттамасы, жалғыз қатысушының контрагенттің атқарушы органын тағайындау туралы шешімі (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• контрагенттің уәкілетті тұлғасының лауазымына орналасу туралы бұйрық (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• сенімхат – егер қол қоюшы контрагенттің сенім білдірген өкілі болса (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Қызметті жүзеге асыруға лицензия (лицензия талап етілетін шарт жасасқан жағдайда) (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірмесі).

• Келісім бойынша аванстық төлем немесе біздің компаниядан несие қарастырылған жағдайда, егер компания біздің компанияның тендерлеріне бірінші рет қатысса: Соңғы толық екі жылдағы қаржылық есеп беру: ф.1 баланс нысаны; ф.2 пайда мен залал туралы есеп; ф.3 ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп.
5. Назар аударыңыз!!! Коммерциялық ұсыныс, егжей-тегжейлі спецификация, заңды, құрылтай және компанияның тұсаукесері ЖАБЫҚ КОНВЕРТте қабылданады.

Конверттің сыртында мыналарды көрсету керек:

 1. жіберуші: тендер атауы, ұйымның атауы, байланыс тұлғасы, телефон нөмірі;

2. алушы «Sinooil» ЖШС, алушының аты-жөні «Есимбекова Алма», телефон нөмірі 8 777 788 0785;

Сондай-ақ конверттің желімделген жеріне  ұйымның мөрі қойылады:

• Конверттің алдыңғы жағында қатысушы компанияның атауы басылған жерде;

• Артқы жағында, конверттің әр бұрышында, желімдеу қиылысында 1 (бір) 4 м қойыңыз (барлығы 5 марка).

Ұйымдастырушылық мәселелер бойынша:

«Sinooil» ЖШС ДМТС бөлім бастығы  – Есімбекова Алма .

Жұмыс телефоны: +7(727)3000-257;

Ұялы телефон: +7 777 788 07 85;

Электрондық поштасы: almagul@sinooil.kz

Техникалық сұрақтар бойынша:

OKS DIP бастығы - Ктиторов Аркадий

Жұмыс телефоны: +7 (727) 3000-352 (ішкі 3352)

Ұялы телефон: +7 777 722 65 98;

E-mail: Arkadiy.Ktitorov@sinooil.kz

ӨТБ Инженері  – Қабылов Серік

Жұмыс телефоны: +7 7132 98 19 53  (ішкі нөмірі 113),

Ұялы телефон: +7 771 860 92 67;;

Электрондық поштасы: Serik.Kabylov@sinooil.kz www.sinooil.kz

 

Добрый день!

Наименование тендера:

   Тендер на услуги по закупу и монтажу рекламно-облицовочной продукции для наружной облицовки, действующей стационарной автозаправочной станции №9, расположенный в Актюбинской области, г.Актобе, ул.С.Жиенбаева, №131 «В» и «Г».

Текст объявления:

     1.ТОО «Sinooil» объявляет тендер по закупу и монтажу рекламно-облицовочной продукции для наружной облицовки, действующей стационарной автозаправочной станции №9, расположенный в Актюбинской области, г.Актобе, ул.С.Жиенбаева, №131 «В» и «Г».

2. Прием заявок и информационные листы (образцы в приложении) для участия в тендере от заинтересованных организации осуществляется:

 До 16.00 часов (по времени г. Астана)  до 21 мая  2024 года по адресу: г.Алматы, ул.Муратбаева, 147, офис 208, либо запросом по адресу на электронную почту almagul@sinooil.kz

Обязательные критерии к участникам:

- Являться плательщиком НДС;

- Возможность начать работы без предоплаты;

Обязательно! Вместе с заявкой принимаются в открытом виде, либо на электронную почту almagul@sinooil.kz  копии учредительных, юридических, финансовых документов (за 2021-2022г.г.) и информационный лист участников тендера 9 (копия с оттиском печати юр.лица и вордовский вариант).

Проектная документация и перечень необходимых документов для участия в тендере выдается на основании полученных заявок от заинтересованных организации.

Внимание!!! Прием тендерной документации и запечатанные конверты с коммерческими предложениями участников (образец в приложении), будет осуществляться до 16-00 часов 27 мая  2024 года.

3. Коммерческое предложение должно содержать:

- Стоимость продукции в тенге с учетом НДС;

- Указать сроки изготовления;

- Стоимость за доставку и монтаж;

-  Указать сроки доставки и монтажа;

- Форма и условия оплаты;

- Гарантийный срок после выполнения работ;

- Банковская гарантия или Договор залога с оценкой имущества, если предусмотрена предоплата.

- Развернутую спецификацию материалов;

- Дату коммерческого предложения и подпись Руководителя организации.

4.      Юридические документы:

  • Справка о зарегистрированном юридическом лице, филиале или представительстве с egov, на дату представление документов для участие в тендере.
  • Свидетельство о государственной регистрации юридического лица (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
  • Бизнес - идентификационный номер (БИН);
  • Свидетельство о постановке на учет по НДС (при наличии) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
  • Устав (не является коммерческой тайной) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
    • Копия лицензий (аттестата, допуска и т.п.), необходимых для выполнения тендерного задания (с оттиском печати юр. лица);
  • протокол общего собрания участников решение единственного участника о назначении исполнительного органа контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • приказ о вступлении в должность уполномоченного лица контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • доверенность - в случае, если подписантом выступает поверенный контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • Лицензия на осуществление деятельности (в случае заключения договора, по которому требуется лицензия) (копия с оттиском печати юр. лица).
  • Если договор предусматривает предоплату или кредит со стороны нашей компании, если компания участвует впервые в тендерах нашей компании: Финансовая отчетность за последние полные два года: ф.1 бухгалтерский баланс; ф.2 отчет о прибыли и убытках; ф.3 отчет о движении денежных средств.

5. Внимание!!! Коммерческое предложение, Развернутая спецификация, юридические, учредительные и презентация компании принимаются в ЗАКРЫТОМ КОНВЕРТЕ.

     С наружной части конверта необходимо указать:

 1. отправителя: название тендера, наименование организации, контактное лицо, номер телефона;

2. получателя ТОО «Sinooil», имя получателя «Есимбекова Алма», телефон 8 777 788 0785

А также поставить печати организации в местах его запечатывания:

  •  С лицевой стороны конверта на месте, где название компании-участника поставить печать;
    • С задней стороны на каждом углу конверта поставить по 1 (одной) 4 печати, в местах пересечения склейки (всего 5 печати).

По организационным вопросам:

Начальник отдела проектов и услуг ДМТС  ТОО «Sinooil» - Есимбекова Алма Мулдагазиновна, Раб.тел.: +7(727)3000-257;
Моб.тел.: +7 777 778 07 85;
Эл.почта: almagul@sinooil.kz

По техническим вопросам:

Начальник  ОКС ДИП – Ктиторов Аркадий

Раб.тел.: +7 (727) 3000-352 (внут. 3352)

Моб.тел.: +7 777 722 65 98;

E-mail: Arkadiy.Ktitorov@sinooil.kz

Инженер ПТО – Кабылов Серик

Раб.тел.: +7 7132 98 19 53  (внут.113),

Моб.тел.: +7 771 860 92 67;

Эл.почта: Serik.Kabylov@sinooil.kz www.sinooil.kz