Проведение текущих ремонтных работ и работы по благоустройству | Sinooil.kz
Проведение текущих ремонтных работ и работы по благоустройству
Срок подачи: 10 апреля 2024
Головной офис


Астана қаласы филиалының жұмыс істеп тұрған, келесі жанар-жағармай құю бекеттерінде ағымдағы жөндеу және абаттандыру жұмыстарын жүргізу:№2 ЖҚС, Астана қаласы, 6 ықшам аудан, Мирзоян көшесі, №21, «Еуразия» сауда үйінің жанындағы мекенжайы бойынша; Астана қаласы, Молодежный ықшам ауданы, Кравцова 8 А мекенжайы бойынша № 4 ЖҚС; № 5 ЖҚС, Астана қаласы, Астана-Қарағанды ​​тас жолы, 57 км мекенжайы бойынша; № 6 ЖҚС, Ақмола облысы, Бұланды (Еңбекшілдер) ауданы, ауылы мекенжайы бойынша. Макинка, көш. Н.Моисеенко, 20 Б б; №8 ЖҚС, Астана қ., ш. Қорғалжын, 116; №10 ЖҚС, Ақмола облысы, Аршалы ауданы, ауылы мекенжайы бойынша. Жібек-Жолы көш. Бірлік, 26 оқу; жанармай бекеті; № 11 ЖҚС, Астана қ., Астана-Атбасар тас жолы, Талапкер ауылы, 96-өткел, №13 ЖҚС, Астана қ., көш. Әл Фараби, 36 (Ақжол, 39); № 15 ЖҚС, Астана қаласы, Байқоңыр ауданы, S 331 көшесі, 3 ғимарат мекенжайы бойынша; № 25 ЖҚС, Ақмола облысы, Шортанды ауданы, ауылы мекенжайы бойынша. Бозайғыр, Астана-Петропавл тас жолы.


     «Sinooil» ЖШС Астана қаласы филиалының жұмыс істеп тұрған № 2,4,5,6,8,10,11,13,15,25  он жанармай құю станцияларына ағымдағы жөндеу және абаттандыру жұмыстарын жүргізу үшін мердігерді анықтауға конкурс жариялайды.

Тендерге I, II, III жауапкершілік санатындағы объектілерде құрылыс-жөндеу жұмыстарын жүргізу құқығына мемлекеттік лицензиясы бар ұйымдар жіберіледі.

1. Мүдделі ұйымдардан тендерге қатысуға өтінімдер және ақпапарт парақтары ( үлгілері қосымшада):

-2024 жылдың   05 сәуір  сағат 16.00-ге дейін (Астана уақыты бойынша) Алматы қаласы, Мұратбаев көшесі, 147, 208-кабинет мекенжайы бойынша немесе almagul@ sinoil.kz электрондық поштасы арқылы қабылданады.

Қатысушылар үшін міндетті критерийлер:

- ҚҚС төлеуші ​​болу;

- Алдын ала төлемсіз жұмысқа кірісу мүмкіндігі;

  Міндетті түрде! Өтініммен бірге Тендерге қатысушылардың құрылтайшылық, заңды құжаттарының көшірмелері және қаржылық құжаттары (2021-2022-2023 жылға) ашық нысанда немесе almagul@sinooil.kz электрондық поштасы арқылы қабылданады.

Жұмыс актісі және конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі мүдделі ұйымдардан келіп түскен өтінімдер негізінде қатысушыларға беріледі.

Назар аударыңыз!!! Тендерлік құжаттаманы және қатысушылардың коммерциялық ұсыныстары (КҰ үлгісі қосымшада) бар мөрленген конверттерді қабылдау 2024 жылдың  10  сәуір сағат 16-00 дейін жүзеге асырылады.

2. Коммерциялық ұсыныста:

- ҚҚС есебімен теңгедегі жұмыс құны;

- жұмысты аяқтау уақыты/мерзімі;

- Төлем шарттары;

- жұмыс аяқталғаннан кейінгі кепілдік мерзімі;

- коммерциялық ұсыныстың күні және ұйым басшысының қолы;

- алдын ала төлеу қарастырылған жағдайда, мүлікті бағалаумен банктік кепілдік немесе кепіл шарты.

3. Заңды құжаттар:

• Тендерге қатысу үшін құжаттарды тапсыру күнімен берілген egov-та тіркелген заңды тұлғаның, филиалдың немесе өкілдіктің анықтамасы.

• заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (нотариалды куәландырылған көшірмесі, немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);

• ҚҚС бойынша тіркеу туралы куәлік (бар болса) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Жарғы (коммерциялық құпия емес) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Тендерлік тапсырманы орындау үшін қажетті лицензиялардың (куәлік, рұқсат және т.б.) көшірмесі (заңды тұлғаның мөрімен);

• қатысушылардың жалпы жиналысының хаттамасы, жалғыз қатысушының контрагенттің атқарушы органын тағайындау туралы шешімі (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• контрагенттің уәкілетті тұлғасының лауазымына орналасу туралы бұйрық (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• сенімхат – егер қол қоюшы контрагенттің сенім білдірген өкілі болса (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Қызметті жүзеге асыруға лицензия (лицензия талап етілетін шарт жасасқан жағдайда) (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірмесі).

4. Қосымша қамтамасыз етіңіз:

• Компания туралы пікірлер (кемінде 5, соңғы 5 жылда орындалған жұмыстар үшін әр түрлі Тапсырыс берушілерден әртүрлі нысандар үшін);

• Біліктілікті көрсете отырып, кәсіпорынның қысқаша анықтамасы, сондай-ақ басшылар мен бас мамандардың тізімі (заңды тұлғаның мөрімен);

• Кәсіпорынның өндірістік базасын техникалық жарақтандыру туралы мәліметтер (заңды тұлғаның мөрімен);

• Жалға алынған немесе меншікті өндірістік базаның болуын растайтын құжаттың көшірмесі (заңды тұлғаның мөрімен);

• Құрылыс саласындағы компания туралы презентация материалдары (қағаз және/немесе электронды тасымалдағышта);

• Басқа құжаттар – конкурстық комиссияның сұрауы бойынша ұсынылады.

• Келісім бойынша аванстық төлем немесе біздің компаниядан несие қарастырылған жағдайда, егер компания біздің компанияның тендерлеріне бірінші рет қатысса: Соңғы толық екі жылдағы қаржылық есеп беру: ф.1 баланс нысаны; ф.2 пайда мен залал туралы есеп; ф.3 ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп.

5. Жергілікті сметалар, жөндеу жұмыстарына жиынтық сметалар:компания басшысының қолы мен компанияның мөрі басылуы міндетті.

Коммерциялық ұсыныспен жергілікті сметаларды (7-графалы 4-үлгіде) және жиынтық сметаны (1-үлгіде) ұсыну міндетті болып табылады. Бағалау ағымдағы жылға соңғы ABC нұсқасымен берілуі керек.

   Сметалық құжаттама болмаған жағдайда қатысушы өткізіліп жатқан тендерден шығарылады.

Назар аударыңыз!!! Кәсіпорынның коммерциялық ұсынысы, сметалық құжаттамасы, заңды, құрылтайшылық және тұсаукесері ЖАБЫҚ КОНВЕРТте қабылданады.

Конверттің сыртында мыналарды көрсету керек:

 1. жіберуші: тендер атауы, ұйымның атауы, байланыс тұлғасы, телефон нөмірі;

2. алушы «Sinooil» ЖШС, алушының аты-жөні «Есимбекова Алма», телефон нөмірі 8 777 788 0785;

Сондай-ақ конверттің желімделген жеріне  ұйымның мөрі қойылады:

• Конверттің алдыңғы жағында қатысушы компанияның атауы басылған жерде;

• Артқы жағында, конверттің әр бұрышында, желімдеу қиылысында 1 (бір) 4 м қойыңыз (барлығы 5 марка).

Ұйымдастырушылық мәселелер бойынша:

«Sinooil» ЖШС ДМТС бөлім бастығы  – Есімбекова Алма .

Жұмыс телефоны: +7(727)3000-257;

Ұялы телефон: +7 777 788 07 85;

Электрондық поштасы: almagul@sinooil.kz

Техникалық сұрақтар бойынша:

 ИЖД КҚБ бастығы - Ктиторов Аркадий

Жұмыс телефоны: +7 (727) 3000-352 (ішкі 3352)

Ұялы телефон: +7 777 722 65 98;

Эл.почта: Arkadiy.Ktitorov@sinooil.kz

Филиалдағы құрылыс бөлімінің бас саулетшісі – Антипов Александр

Жұмыс телефоны: +7 7172 53 91  (ішкі нөмірі 108),

Ұялы телефон: +7 777 002 78 97;

Электрондық поштасы: Alexandr.Antipov@sinooil.kz




    Проведение текущих ремонтных работ и работы по благоустройству  на действующих, нижеследующих АЗС Астанинского филиала: АЗС № 2, по адресу: г.Астана, 6 мкр д.21, ул Мирзояна возле ТЦ «Евразия»; АЗС №4, по адресу: г.Астана, Кравцова 8 А  мкр.Молодежный ; АЗС №5, по адресу: г. Астана, трасса Астана-Караганда, 57 км; АЗС №6, по адресу:  Акмолинская обл., Буландынский (Енбекшильдерский) р-он, с. Макинка, ул. Н. Моисеенко, стр.20 В; АЗС №8, по адресу: г. Астана, ш. Қоргалжын, 116; АЗС №10, по адресу: Акмолинская обл., Аршалинский р-он, с. Жибек-Жолы, ул. Бирлик, уч.26; АЗС №11, по адресу: г. Астана, трасса Астана-Атбасар, п. Талапкер, 96-разъезд;АЗС № 13, по адресу: г. Астана, ул. Аль Фараби, 36 (Акжол, 39); АЗС № 15, по адресу: г. Астана, р-он Байконыр, улица С 331, здание 3; АЗС №25, по адресу: Акмолинская обл., р-н Шортандинский, с. Бозайгыр, трасса Астана-Петропавловск. 



      ТОО «Sinooil» объявляет тендер по определению поставщика на проведение текущих ремонтных работ и работы по благоустройству на действующих десять автозаправочных станции: № 2,4,5,6,8,10,11,13,15,25 Астанинского филиала.

К тендеру допускаются организации, имеющие Государственную лицензию на право осуществления строительно-ремонтных работ на объектах I, IIIII категории ответственности.

1. Прием заявок и информационные листы (образцы в приложении) для участия в тендере от заинтересованных организации осуществляется:

 До 16.00 часов (по времени г. Астана)  до 05 апреля  2024 года по адресу: г.Алматы, ул.Муратбаева, 147, офис 208, либо запросом по адресу на электронную почту almagul@sinooil.kz

Обязательные критерии к участникам:

- Являться плательщиком НДС;

- Возможность начать работы без предоплаты;

Обязательно! Вместе с заявкой принимаются в открытом виде, либо на электронную почту almagul@sinooil.kz  копии учредительных, юридических, финансовых документов (за 2021-2022-2023 г.г.) и информационный лист участников тендера 9 (копия с оттиском печати юр.лица и вордовский вариант).

Дефектная ведомость работ и перечень необходимых документов для участия в тендере выдается на основании полученных заявок от заинтересованных организации.

Внимание!!! Прием тендерной документации и запечатанные конверты с коммерческими предложениями участников (образец в приложении), будет осуществляться до 16-00 часов 10 апреля  2024 года.

2. Коммерческое предложение должно содержать:

- Стоимость работ в тенге с НДС;

- Сроки выполнения работ;

- Условия оплат;

- Гарантийный срок после выполнения работ;

- Дату коммерческого предложения и подпись Руководителя организации;

- Банковская гарантия или Договор залога с оценкой имущества, если предусмотрена предоплата.

3.      Юридические документы:

  • Справка о зарегистрированном юридическом лице, филиале или представительстве с egov, на дату представление документов для участие в тендере.
  • Свидетельство о государственной регистрации юридического лица (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
  • Бизнес - идентификационный номер (БИН);
  • Свидетельство о постановке на учет по НДС (при наличии) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
  • Устав (не является коммерческой тайной) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
    • Копия лицензий (аттестата, допуска и т.п.), необходимых для выполнения тендерного задания (с оттиском печати юр. лица);
  • протокол общего собрания участников решение единственного участника о назначении исполнительного органа контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • приказ о вступлении в должность уполномоченного лица контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • доверенность - в случае, если подписантом выступает поверенный контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • Лицензия на осуществление деятельности (в случае заключения договора, по которому требуется лицензия) (копия с оттиском печати юр. лица).
  • Если договор предусматривает предоплату или кредит со стороны нашей компании, если компания участвует впервые в тендерах нашей компании: Финансовая отчетность за последние полные два года: ф.1 бухгалтерский баланс; ф.2 отчет о прибыли и убытках; ф.3 отчет о движении денежных средств.

4. Дополнительно предоставить:

  • Отзывы о компании (не менее 5-ти, по разным объектам от разных Заказчиков по работам, выполненным в течение последних 5-ти лет);
  • Краткое резюме компании с указанием квалификации, а также список руководителей и главных специалистов (с оттиском печати юр. лица);
  • Сведения о технической оснащенности производственной базы компании (с оттиском печати юр. лица);
  • Копия документа, подтверждающая наличие арендной или собственной производственной базы (с оттиском печати юр. лица);
  • Презентационные материалы о компании в области строительства (на бумажном и/или на электронном носителе);
  • Иные документы – предоставляются по требованию тендерной комиссии.

5. Локальные сметы, сводный сметный расчет на ремонтные работы: должны быть подписаны руководителем компании и заверенные печатью.

Предоставление локальных сметных расчетов ( форма 4 семиграфная) и сводного сметного расчета (форма 1) с коммерческим предложением, являются обязательным.

Сметный расчет предоставить в обязательном порядке на текущий год последней версии ABC.

В случае отсутствия сметной документации участник будет исключен из проводимого тендера.

Внимание!!! Коммерческое предложение, Сметная документация, юридические, учредительные и презентация компании принимаются в ЗАКРЫТОМ КОНВЕРТЕ.

     С наружной части конверта необходимо указать:

 1. отправителя: название тендера, наименование организации, контактное лицо, номер телефона;

2. получателя ТОО «Sinooil», имя получателя «Есимбекова Алма», телефон 8 777 788 0785

А также поставить печати организации в местах его запечатывания:

  •  С лицевой стороны конверта на месте, где название компании-участника поставить печать;
    • С задней стороны на каждом углу конверта поставить по 1 (одной) 4 печати, в местах пересечения склейки (всего 5 печати).

По организационным вопросам:

Начальник отдела проектов и услуг ДМТС  ТОО «Sinooil» - Есимбекова Алма Мулдагазиновна, Раб.тел.: +7(727)3000-257;
Моб.тел.: +7 777 778 07 85;
Эл.почта: almagul@sinooil.kz

По техническим вопросам:

Начальник  ОКС ДИП – Ктиторов Аркадий

Раб.тел.: +7 (727) 3000-352 (внут. 3352)

Моб.тел.: +7 777 722 65 98;

E-mail: Arkadiy.Ktitorov@sinooil.kz

Главный архитектор ОКС-а филиала – Антипов Александр

Раб.тел.: +7 7172 53 91 05 (внут.108),

Моб.тел.: +7 771 860 53 32;

Эл.почта: Alexandr.Antipov@sinooil.kz