Замена резервуарных емкостей | Sinooil.kz
Замена резервуарных емкостей
Срок подачи: 16 февраля 2024
Головной офис

 Атырау қаласы, Сарықамыс ықшамауданы, Жастар к-сі, 3 мекен-жайында орналасқан қолданыстағы № 6 жанармай құю станциясының резервуарларын, технологиялық құбырларын ауыстыру және дренаждық платформасын орнату жұмыстары.

Хабарландыру мәтіні:

«Sinooil» ЖШС Атырау қаласы, Сарықамыс ықшам ауданы, Жастар көшесі, 3 мекен-жайында орналасқан қолданыстағы нөмірі 6 жанармай құю станциясының  резервуарларын ауыстыру, құбырларды өңдеу және дренаждық алаңшасын орнату бойынша жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін жеткізушіні анықтауға конкурс жариялайды.

Тендерге I-II жауапкершілік санатындағы объектілерде құрылыс-жөндеу жұмыстарын жүргізу құқығына мемлекеттік лицензиясы бар ұйымдар жіберіледі.

1. Мүдделі ұйымдардан тендерге қатысуға өтінімдер және ақпапарт парақтары ( үлгілері қосымшада):

-2024 жылдың   02 ақпан  сағат 16.00-ге дейін (Астана уақыты бойынша) Алматы қаласы, Мұратбаев көшесі, 147, 208-кабинет мекенжайы бойынша немесе almagul@ sinoil.kz электрондық поштасы арқылы қабылданады.

Қатысушылар үшін міндетті критерийлер:

- ҚҚС төлеуші ​​болу;

- Алдын ала төлемсіз жұмысқа кірісу мүмкіндігі;

     Өтініммен бірге Тендерге қатысушылардың құрылтайшылық және заңды құжаттарының көшірмелері ашық нысанда немесе almagul@sinooil.kz электрондық поштасы арқылы қабылданады.

Жобалық құжаттама, жұмыс актісі және конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі мүдделі ұйымдардан келіп түскен өтінімдер негізінде қатысушыларға беріледі.

Назар аударыңыз!!! Тендерлік құжаттаманы және қатысушылардың коммерциялық ұсыныстары (КҰ үлгісі қосымшада) бар мөрленген конверттерді қабылдау 2024 жылдың  16 ақпаны сағат 16-00 дейін жүзеге асырылады.

2. Коммерциялық ұсыныста:

- ҚҚС есебімен теңгедегі жұмыс құны;

- жұмысты аяқтау уақыты/мерзімі;

- Төлем шарттары;

- жұмыс аяқталғаннан кейінгі кепілдік мерзімі;

- коммерциялық ұсыныстың күні және ұйым басшысының қолы;

- алдын ала төлеу қарастырылған жағдайда, мүлікті бағалаумен банктік кепілдік немесе кепіл шарты.

3. Заңды құжаттар:

• Тендерге қатысу үшін құжаттарды тапсыру күнімен берілген egov-та тіркелген заңды тұлғаның, филиалдың немесе өкілдіктің анықтамасы.

• заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (нотариалды куәландырылған көшірмесі, немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);

• ҚҚС бойынша тіркеу туралы куәлік (бар болса) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Жарғы (коммерциялық құпия емес) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Тендерлік тапсырманы орындау үшін қажетті лицензиялардың (куәлік, рұқсат және т.б.) көшірмесі (заңды тұлғаның мөрімен);

• қатысушылардың жалпы жиналысының хаттамасы, жалғыз қатысушының контрагенттің атқарушы органын тағайындау туралы шешімі (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• контрагенттің уәкілетті тұлғасының лауазымына орналасу туралы бұйрық (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• сенімхат – егер қол қоюшы контрагенттің сенім білдірген өкілі болса (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

• Қызметті жүзеге асыруға лицензия (лицензия талап етілетін шарт жасасқан жағдайда) (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірмесі).

4. Қосымша қамтамасыз етіңіз:

• Компания туралы пікірлер (кемінде 5, соңғы 5 жылда орындалған жұмыстар үшін әр түрлі Тапсырыс берушілерден әртүрлі нысандар үшін);

• Біліктілікті көрсете отырып, кәсіпорынның қысқаша анықтамасы, сондай-ақ басшылар мен бас мамандардың тізімі (заңды тұлғаның мөрімен);

• Кәсіпорынның өндірістік базасын техникалық жарақтандыру туралы мәліметтер (заңды тұлғаның мөрімен);

• Жалға алынған немесе меншікті өндірістік базаның болуын растайтын құжаттың көшірмесі (заңды тұлғаның мөрімен);

• Құрылыс саласындағы компания туралы презентация материалдары (қағаз және/немесе электронды тасымалдағышта);

• Басқа құжаттар – конкурстық комиссияның сұрауы бойынша ұсынылады.

• Келісім бойынша аванстық төлем немесе біздің компаниядан несие қарастырылған жағдайда, егер компания біздің компанияның тендерлеріне бірінші рет қатысса: Соңғы толық екі жылдағы қаржылық есеп беру: ф.1 баланс нысаны; ф.2 пайда мен залал туралы есеп; ф.3 ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп.
5. Жергілікті сметалар, жөндеу жұмыстарына жиынтық сметалар:

Коммерциялық ұсыныспен жергілікті сметаларды (7-графалы 4-үлгіде) және жиынтық сметаны (1-үлгіде) ұсыну міндетті болып табылады.

Бағалау ағымдағы жылға, ABC 2024.1 нұсқасымен берілуі керек.

   Сметалық құжаттама болмаған жағдайда қатысушы өткізіліп жатқан тендерден шығарылады.

Назар аударыңыз!!! Кәсіпорынның коммерциялық ұсынысы, сметалық құжаттамасы, заңды, құрылтайшылық және тұсаукесері ЖАБЫҚ КОНВЕРТте қабылданады.

Конверттің сыртында мыналарды көрсету керек:

 1. жіберуші: тендер атауы, ұйымның атауы, байланыс тұлғасы, телефон нөмірі;

2. алушы «Sinooil» ЖШС, алушының аты-жөні «Есимбекова Алма», телефон нөмірі 8 777 788 0785;

Сондай-ақ конверттің желімделген жеріне  ұйымның мөрі қойылады:

• Конверттің алдыңғы жағында қатысушы компанияның атауы басылған жерде;

• Артқы жағында, конверттің әр бұрышында, желімдеу қиылысында 1 (бір) 4 м қойыңыз (барлығы 5 марка).

Ұйымдастырушылық мәселелер бойынша:

«Sinooil» ЖШС ДМТС бөлім бастығы  – Есімбекова Алма .

Жұмыс телефоны: +7(727)3000-257;

Ұялы телефон: +7 777 788 07 85;

Электрондық поштасы: almagul@sinooil.kz

Техникалық сұрақтар бойынша:

КҚБ ИПД менеджері – Бисенов Данияр

Жұмыс телефоны: +7 (727) 3000-200 (ішкі 3214)

Ұялы телефон: +7 777 6343715;

Электрондық поштасы: Daniyar.Bissenov@sinooil.kz

Филиалдың техникалық қадағалау инженері – Берниязов Рысқали

Жұмыс телефоны: +7 777 775 5201,

Моб.тел.: +7 701 942 9593;

Эл.почта: ryskali@sinooil.kz 



  Замена резервуарных емкостей, технологических   трубопроводов и устройство сливной площадки действующей АЗС № 6 расположенного по адресу г.Атырау, мкр.Сарыкамыс, ул.Жастар,3.

Текст объявления:

   ТОО «Sinooil» объявляет тендер по определению поставщика на выполнение ремонтных работ по замене резервуарных емкостей, технологических   трубопроводов и устройство сливной площадки действующей АЗС № 6 расположенного по адресу г.Атырау, мкр.Сарыкамыс, ул.Жастар,3.

К тендеру допускаются организации, имеющие Государственную лицензию на право осуществления строительно-ремонтных работ на объектах I-II категории ответственности.

1. Прием заявок и информационные листы (образцы в приложении) для участия в тендере от заинтересованных организации осуществляется:

 До 16.00 часов (по времени г. Астана)  до 02 февраля  2024 года по адресу: г.Алматы, ул.Муратбаева, 147, офис 208, либо запросом по адресу на электронную почту almagul@sinooil.kz

Обязательные критерии к участникам:

- Являться плательщиком НДС;

- Возможность начать работы без предоплаты;

     Вместе с заявкой принимаются в открытом виде, либо на электронную почту almagul@sinooil.kz  копии учредительных и юридических документов участников тендера.

Проектная документация, дефектная ведомость работ и перечень необходимых документов для участия в тендере выдается на основании полученных заявок от заинтересованных организации.

Внимание!!! Прием тендерной документации и запечатанные конверты с коммерческими предложениями участников (образец в приложении), будет осуществляться до 16-00 часов 16 февраля  2024 года.

2. Коммерческое предложение должно содержать:

- Стоимость работ в тенге с НДС;

- Сроки выполнения работ;

- Условия оплат;

- Гарантийный срок после выполнения работ;

- Дату коммерческого предложения и подпись Руководителя организации;

- Банковская гарантия или Договор залога с оценкой имущества, если предусмотрена предоплата.

3.      Юридические документы:

  • Справка о зарегистрированном юридическом лице, филиале или представительстве с egov, на дату представление документов для участие в тендере.
  • Свидетельство о государственной регистрации юридического лица (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
  • Бизнес - идентификационный номер (БИН);
  • Свидетельство о постановке на учет по НДС (при наличии) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
  • Устав (не является коммерческой тайной) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);
  • Копия лицензий (аттестата, допуска и т.п.), необходимых для выполнения тендерного задания (с оттиском печати юр. лица);
  • протокол общего собрания участников решение единственного участника о назначении исполнительного органа контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • приказ о вступлении в должность уполномоченного лица контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • доверенность - в случае, если подписантом выступает поверенный контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
  • Лицензия на осуществление деятельности (в случае заключения договора, по которому требуется лицензия) (копия с оттиском печати юр. лица).
  • Если договор предусматривает предоплату или кредит со стороны нашей компании, если компания участвует впервые на тендерах нашей компании: Финансовая отчетность за последние полные два года: ф.1 бухгалтерский баланс; ф.2 отчет о прибыли и убытках; ф.3 отчет о движении денежных средств.

4. Дополнительно предоставить:

  • Отзывы о компании (не менее 5-ти, по разным объектам от разных Заказчиков по работам, выполненным в течение последних 5-ти лет);
  • Краткое резюме компании с указанием квалификации, а также список руководителей и главных специалистов (с оттиском печати юр. лица);
  • Сведения о технической оснащенности производственной базы компании (с оттиском печати юр. лица);
  • Копия документа, подтверждающая наличие арендной или собственной производственной базы (с оттиском печати юр. лица);
  • Презентационные материалы о компании в области строительства (на бумажном и/или на электронном носителе);
  • Иные документы – предоставляются по требованию тендерной комиссии.

5. Локальные сметы, сводный сметный расчет на ремонтные работы:

Предоставление локальных сметных расчетов ( форма 4 семиграфная) и сводного сметного расчета (форма 1) с коммерческим предложением, являются обязательным.

Сметный расчет предоставить в обязательном порядке на текущий год версии ABC 2024.1.

В случае отсутствия сметной документации участник будет исключен из проводимого тендера.

Внимание!!! Коммерческое предложение, Сметная документация, юридические, учредительные и презентация компании принимаются в ЗАКРЫТОМ КОНВЕРТЕ.

     С наружной части конверта необходимо указать:

 1. отправителя: название тендера, наименование организации, контактное лицо, номер телефона;

2. получателя ТОО «Sinooil», имя получателя «Есимбекова Алма», телефон 8 777 788 0785Ң

А также поставить печати организации в местах его запечатывания:

  •  С лицевой стороны конверта на месте, где название компании-участника поставить печать;
  • С задней стороны на каждом углу конверта поставить по 1 (одной) 4 печати, в местах пересечения склейки (всего 5 печати).

По организационным вопросам:

Начальник отдела проектов и услуг ДМТС  ТОО «Sinooil» - Есимбекова Алма Мулдагазиновна, Раб.тел.: +7(727)3000-257;
Моб.тел.: +7 777 778 07 85;
Эл.почта: almagul@sinooil.kz

По техническим вопросам:

Менеджер  ОКС ДИП – Бисенов Данияр

Раб.тел.: +7 (727) 3000-200 (внут. 3214)

Моб.тел.: +7 777 6343715;

E-mail: Daniyar.Bissenov@sinooil.kz

Инженер по техническому надзору филиала – Берниязов Рыскали

Раб.тел.: +7 777 775 5201,

Моб.тел.: +7 701 942 9593;

Эл.почта: ryskali@sinooil.kz