Тендер по выбору поставщика на охрану Бизнес Центра | Sinooil.kz
Тендер по выбору поставщика на охрану Бизнес Центра
Срок подачи: 18 января 2024
Головной офис

Қайырлы күн!

Алматы қаласы, Мұратбаев к-сі, 147 мекенжайында орналасқан «Бизнес-орталығы» нысанының күзет қызметін қамтамасыз ету бойынша компания таңдау тендерін өткізу туралы хабарландыру.

      «ПЕТРОЧАЙНА Интернешнл Казахстан» ЖШС Алматы қаласы, Мұратбаев көшесі, 147 мекенжайында орналасқан «Бизнес-орталық» нысанының күзет қызметін атқару бойынша компанияны анықтау тендерінің «жабық» конкурсына қатысуға шақырады және коммерциялық ұсынысты ілеспе құжаттармен қамтамасыз етуіңізді сұрайды.

 «ПЕТРОЧАЙНА Интернешнл Казахстан» ЖШС бас директорының орынбасары Ван Лэйдің атына заңды тұлғаның мөрі басылған конвертке салынған ілеспе құжаттармен коммерциялық ұсынысты ұсыну қажет.

 

1). Коммерциялық ұсыныста мыналар көрсетілуі керек:

- қызмет түріне лицензияның болуы;

- әлеуетті жеткізушінің қауіптілігі жоғары объектілерді қорғау тәжірибесі бар;

- жедел әрекет ету тобының болуы;

- объектілерді күзету демалыс және мереке күндерінсіз тәулік бойы жүргізіледі.

- күзет қызметкерлерін нысанды киіммен, қысқы күзет киімімен, бақылау және жарықтандыру құралдарымен, байланыс құралдарымен және арнайы қорғаныс құралдарымен жабдықтау;

- Күзетшілердің жасы 21 жастан 55 жасқа дейін болуы керек, бұл ретте арнайы күзетшілерді даярлаудан, арнайы күзетшілерді даярлау курсынан өткендігі міндетті түрде расталады.

- Қосымша жеке шарттар (бар болса);

- Төлем шарттары (ҚҚС-пен/ҚҚС-сыз);

- Алдын ала/кейіннен төлеу шарттары;

- - күзет бекетінің бір сағатына қызмет көрсету құны (ҚҚС есебімен немесе онсыз);

- жеңілдіктер ұсыну мүмкіндігі:

- Жұмысты атқару актілерімен электрондық есеп-шоттар ұсыну арқылы қолма-қол ақшасыз төлемдер бойынша жұмыс істеуге дайын болу;

- Коммерциялық ұсыныста құны теңгемен көрсетілуі керек;

- Коммерциялық ұсыныс күнін міндетті түрде көрсетіңіз;

- және басқа да байланысты коммерциялық ақпарат;

2). Қауіпсіздік қызметтерінің құнына мыналар кіреді ме (тек сіз кепілдік беретін нәрсені сақтаңыз):

1. Көрсетілген қызметтер үшін азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру;

2. Нақты күзетілетін объектіде қызметкерлерді оқыту және жұмысқа дайындау;

3. Қызметкерлерді жазатайым жағдайлардан сақтандыру;

4. Құрал-жабдықтардың құны (радиостанциялар, ұялы телефондар, қол шамдары, аптечкалар, ПР-73, жеке қорғаныс құралдары және т.б.);

5. Постағы қажетті мүлік және құжаттама.

Шығындарды есептеу:

№ п/п

Бекеттер

Өлшем бірлігі

Айдағы саны

1 сағаттың бағасы

Айлық құны

1

Бекет № 1 24/7

сағат

720

 

 

2

Бекет №3  24/7

сағат

720

 

 

3

Бекет №4  24/7

сағат

720

 

 

4

Бекет №6  24/7

сағат

720

 

 

 

Айына барлығы:

 

2880

 

 

 

Айлық құнын (теңге) ҚҚС мен қоса алғандағысын– көрсетіңіз.

Көрсетілген қызметтер үшін төлем жүзеге асырылады: Шарт бойынша төлем орындалған жұмыстың жалпы құнының 100 (жүз)_% мөлшерінде электрондық шот-фактура берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. Тараптардың уәкiлеттi өкiлдерi қол қойған аяқтау актiсi негiзiнде қалыптастырылған Қазақстан Республикасының Салық кодексiнiң талаптарымен.

КҰ –пен бірге мына құжаттарды жіберіңіз:

      3). Құқықтық құжаттар:

- Тіркелген заңды тұлғаның, филиалдың немесе өкілдіктің egov-тен анықтамасы (сайттан жүктеп салу күні – 2 аптадан кешіктірмей)

- заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (нотариалды куәландырылған көшірмесі, немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

- бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);

    - ҚҚС бойынша есепке қою туралы куәлік (бар болса) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

      - жарғы (коммерциялық құпия емес) (нотариалды куәландырылған көшірмесі немесе заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

- конкурстық тапсырманы орындау үшін қажетті лицензиялардың (куәлік, рұқсат және т.б.) көшірмесі (заңды тұлғаның мөрімен);

- қатысушылардың жалпы жиналысының хаттамасы, жалғыз қатысушының контрагенттің атқарушы органын тағайындау туралы шешімі (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

- контрагенттің уәкілетті тұлғасының лауазымына орналасу туралы бұйрық (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

- сенімхат – егер қол қоюшы контрагенттің сенім білдірген өкілі болса (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

4). Компанияның тұсаукесері немесе Компанияңыздың қысқаша сипаттамасы;

Компания туралы ақпарат мыналарды қамтуы керек:

• Қызметінің басталған жылы;

• Қамту аймағы (жергілікті Алматыда немесе Қазақстан Республикасының басқа қалаларында);

• Қызметкерлердің жалпы саны;

• Күзет қызметкерлерінің қауіпсіздік және қауіпсіздік қызметтерін көрсетуге арналған сертификаты бар;

• Сіздің клиенттеріңіз.

Ескерту: 3) Заңды құжаттарды және 4) Компанияның тұсаукесері немесе Компанияңыздың қысқаша сипаттамасын almagul@sinooil.kz электрондық поштасына жіберуге болады.

5). Коммерциялық ұсынысты берудің соңғы мерзімі 2024 жылдың 18 қаңтары сағат 16-00-ге дейін.

Назар аударыңыз!!! Коммерциялық ұсыныс, техникалық негіздеме және компанияның тұсаукесері ЖАБЫҚ КОНВЕРТте қабылданады.
• Тендер атауы көрсетілген коммерциялық-техникалық ұсыныс(құрылтай құжаттары);
• Коммерциялық ұсыныс жасалған күні көрсетілген компанияның атауы мен мекенжайы;
•  Конверттің алдыңғы жағында фирмаңыздың атауы жазылған жерге мөртаңба қойып, жіберушіні көрсету керек: тендердің атауы, ұйымның атауы, байланыс тұлғасы, телефон нөмірі және алушының аты-жөні «ПЕТРОЧАЙНА Интернешнл Казахстан» ЖШС. , алушының аты-жөні «Есімбекова Алма», телефон 8 777 788 0785;
• Артқы жағында, конверттің әр бұрышында, желімдеу қиылысында 1 (бірө-бірден) мөр қойыңыз (барлығы 4 мөртаңба);
Конвертті мына мекен-жайға жіберіңіз:
  Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы, көш. Муратбаева, 147, 208 каб.
Байланыстағы тұлға: Бөлім меңгерушісі Алма Есімбекова, Барлық сұрақтар бойынша телефон: 8777 7880785, электрондық пошта. пошта: almagul@sinooil.kz.

Добрый день!

Объявление о тендере по выбору поставщика на охрану Бизнес Центра, находящему по адресу: г. Алматы ул.Муратбаева,147.

 ТОО «ПЕТРОЧАЙНА Интернешнл Казахстан» предлагает Вам принять участие в «закрытом» тендере по определению поставщика на оказание охранных услуг для объекта «Бизнес центр» находящему по адресу: г. Алматы ул.Муратбаева,147 и предоставить Вашу КП сопутствующими документами.

 Необходимо предоставить коммерческое предложение сопутствующими документами в конверте с   оттиском печати юридического лица на имя заместителя Генерального директора ТОО «ПЕТРОЧАЙНА Интернешнл Казахстан» Ван Лэй. 

1). В коммерческом предложении необходимо указать:

- Наличие лицензии на вид деятельности;

- Наличие у потенциального поставщика опыта по охране объектов повышенной опасности;

- наличие группы быстрого реагирования;

- охрана объектов осуществляется круглосуточно без выходных и праздничных дней.

- Оснащенность охранного персонала униформой, зимней постовой одеждой, приборами наблюдения и освещения, средствами связи и специальными средствами защиты;

- Возраст охранников должен быть от 21 до 55 лет, с обязательным подтверждением прохождения специальных подготовок охранника специальный курс обучения охранника.

-         Дополнительные индивидуальные условия (при наличии);

-         Условия оплаты (с НДС/ без НДС);

-         Условия предоплата/постоплата;

-         - стоимость услуг за один час пост охраны (с НДС или без НДС);

-          -возможность предоставления скидки:

-         Готовность работы по безналичному расчету с предоставлением АВР и ЭСФ;

-         Стоимость в коммерческом предложении указать в тенге;

-         Обязательно указать дату коммерческого предложения;

-         И другие связанные коммерческие информации;

2). Стоимость охранных услуг будет ли включать в себя (оставить только то, что Вы гарантируете):

1. Страхование гражданско-правовой ответственности за предоставляемые услуги;

2. Обучение и подготовку к работе сотрудников на определенном охраняемом объекте;

3. Страхование сотрудников от несчастных случаев;

4. Затраты на снаряжение (носимые радиостанции, мобильные телефоны, ручные фонари, аптечки, ПР-73, СИЗ и т.п.);

5. Необходимое имущество и документация на посту.

Расчет стоимости:

№ п/п

Посты

Ед изм

Кол-во в месяц

Цена за 1 час

Стоимость в месяц

1

Пост № 1 24/7

час

720

 

 

2

Пост №3  24/7

час

720

 

 

3

Пост №4  24/7

час

720

 

 

4

Пост №6  24/7

час

720

 

 

 

Всего в месяц

 

2880

 

 

Стоимость в месяц (Тенге) с НДС – указать.

Оплата за оказанные услуги производится: Оплата по Договору производится в размере 100 (сто)_% от общей стоимости выполненных работ в течении 5 (пять) рабочих дней с даты выписки электронной счет-фактуры, оформленной в соответствии с требованиями Налогового Кодекса РК, сформированной на основании подписанного уполномоченными представителями Сторон Акта выполненных работ.

Вместе с  КП  предоставить следующие документы:

      3). Юридические документы:

- Справка о зарегистрированном юридическом лице, филиале или представительстве с egov (дата выгрузки с сайта - не позднее 2-х недель)

- Свидетельство о государственной регистрации юридического лица (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);

- Бизнес - идентификационный номер (БИН);

    - Свидетельство о постановке на учет по НДС (при наличии) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);

      - Устав (не является коммерческой тайной) (нотариально заверенная копия, либо копия с оттиском печати юр. лица);

- Копия лицензий (аттестата, допуска и т.п.), необходимых для выполнения тендерного задания (с оттиском печати юр. лица);

- протокол общего собрания участников решение единственного участника о назначении исполнительного органа контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);

- приказ о вступлении в должность уполномоченного лица контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);

- доверенность - в случае, если подписантом выступает поверенный контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);

4). Презентация компании или краткое описание Вашей Компании;

Информация о компании должна содержать:

  • Год начала деятельности;
  • Территория охвата (локально Алматы либо по иным городам РК);
  • Общая численность сотрудников;
  • Наличие у Охранного персонала аттестации на предоставление услуг по обеспечению безопасности и охраны;
  • Ваши клиенты.

Примечание: 3) Юридические документы и 4)Презентацию компании можете отправить на эл.почту: almagul@sinooil.kz

5).  Срок предоставления коммерческого предложения до 16-00 часов        18  января 2024 г.

Внимание!!! Коммерческое предложение, Техническое обоснование (учредительные документы) и презентация компании принимаются в ЗАКРЫТОМ КОНВЕРТЕ.

  • Коммерческое и техническое предложение (учредительные документы) с названием тендера;
  • Название и адрес компании с датой коммерческого предложения;
    • С лицевой стороны конверта на месте с названием вашей компании поставить печать и необходимо указать отправителя: название тендера, наименование организации, контактное лицо, номер телефона и наименование получателя ТОО «Sinooil», имя получателя «Есимбекова Алма», телефон 8 777 788 0785;
  • С задней стороны на каждом углу конверта поставить по 1 (одной) печати, в местах пересечения склейки (всего 4 печати)
  •  Конверты отправить по адресу:
 

Р.К. г.Алматы, ул.Муратбаева,147,

Начальнику отдела проектов и услуг ДМТС  ТОО «Sinooil» - Есимбековой Алма Мулдагазиновне, Раб.тел.: +7(727)3000-257 (внут.3257);
Моб.тел.: +7 777 778 07 85;
Эл.почта: almagul@sinooil.kz